Kitsch Party la Opium

Am fost aseara la o petrecere organizata de niste prieteni, in Opium.
Cel mai mult mi-a placut ideea: Kitsch Party, in care a fost difuzata muzica de cand eram noi prin liceu. Ne-am amuzat copios cand am auzit melodii de genul "Lasa-ma pa pa la mare" de Andre, "Ochii tai", cantata de cei de la L.A. sau multe altele. A fost foarte dragut.
Participantii au fost in proportie de 80% din HP, aici as avea multe de comemtat,insa nu vreau sa fiu rea...deci, o sa le tin pentru mine (comentariile, evident).
In fine, mi-a placut si a fost distractiv.
Ceea ce nu mi-a placut a fost faptul ca acest club nu are aerisire si a fost foarte cald si foarte mult fum adunat intr-un spatiu nu foarte mare. Deci, dragi manageri ai clubului, daca doriti totusi sa aveti clienti, rezolvati problema. Si apropo, daca aveti nevoie de ajutor in privinta asta, va stau la dispozitie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare