Petrecere de logodna

Astazi a fost o zi plina, dei este week-end.
Am fost la logodna unor prieteni si a fost foarte dragut. Am fost la primarie, unde s-au cununat, apoi la biserica une au facut slujba de logodna. La anul va fi si cununia religioasa.
Apoi, bineinteles, la party. A inceput pe la 4 dupa amiaza, insa eu am plecat pe la 8. Chiar a fost frumos, simplu si distractiv.
Este prima data cand particip la astfel de evenimen, adica am tot fost pe la nunti insa la petreceri de logodna nu. Si faza cu verighetele, pe care le tii la mana dreapta pana la cununia religioasa si apoi pe muti pe mana stanga. Chiar interesant
Asteptam nunta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare