Ca sa fie foarte clar

Deci, nu ma mai intrebati daca ma duc la vot. Sigur ca ma duc si in mod cert o sa votez pentru suspendarea lui Basescu. Am mult motive, unele generale, altele personale, insa nu o sa le detaliez aici si acum. Poate alda data.
Nu inteleg si zau ca am incercat, cum poti sa scoti o asemenea bazaconie: sa indemni oamenii sa nu mearga la vot. Dar cine se cred toti astia? Cum isi permit sa ceara astfel de lucruri? Eu am votat intotdeauna (mai putin cand eram in strainatate si era distanta mult prea mare sa ma deplasez) si voi vota in continuare.
Nimeni nu poate sa-mi ia acest drept. Si totodata militez ca acest drept sa devina o obligatie: sa fie obligatoriu.
Imi spunea cineva ca poate fi corect introducerea votului obligatoriu ca in cele peste 30 de state din lume, insa macar acolo au de unde alege. La noi insa nu prea ai. Are mare dreptate, insa cred, totusi, ca tot noi putem schimba acest lucru.
Prin indiferenta si toleranta nu putem schimba nimic. Macar prin alegerile noastre incercam.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare