Misiunea Casa - VII

Ne-am decis ca dressing-ul si cateva dulapuri din casa sa le facem la comanda. Vine cineva si ti le face direct la locul respectiv. Tehnica e deja incercata de o prietena si e multumita. Mi-a placut si mie.
Drept urmare am vorbit cu domnul si vine vineri dimineata. Iar ca bani, el solicita jumatate din valoarea materialelor achizitionate, ceea ce mi se pare in regula. Ca si calitate, mie mi s-a parut foarte ok, asa ca sper sa iasa si la mine la fel.
Astfel, azi vom merge la Arabesque sa vedem pal-uri si alte obiecte pentru a le cumpara vineri, impreuna cu muncitorul. Daca tot vine pentru dressing, o sa il rog sa-mi faca si niste dulapuri prin casa: unul in baie, unul in balcon, niste polite in debara etc.
Nuanta la dulapuri va fi wenge, pentru ca acum prea e deschisa casa si vreau s-o echilibrez cumva.
Dupa aceasta activitate, vom merge sa achizitionam patul de la Kika si saltea de la Dormeo (toata lumea care si-a cumparat, e foarte multumita).
Revin cu noutati.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare