Misiunea Casa - IX

Desi a trecut ceva vreme, am mai facut cate ceva la casa. Eu foarte putin, el cam in fiecare zi.
A vopsit tevile de prin casa, am refacut glafurile la living ca nu erau ok, am mutat o usa 15 cm mai la dreapta, maruntisuri.
Am reusit de am mai facut curatenie in dormitor si balcon.
Aseara a montat patul de la Ikea, mai avem un mic dulap pentru living. Am cumparat saltea de la Dormeo (Y Memory) si doua perne super pufoase.
Astazi trebuie sa vina masina de spalat, comandata de pe site-ul http://www.ideall.ro/. Tot in seara asta mutam de la garsoniera frigiderul si aragazul.
Acum caut hota filtranta (nu am posibilitatea sa o scot afara), asa ca nu prea gasesc ceva ca lumea. Daca aveti sugestii, chiar va rog.
In week-end, daca nu muncesc, intentionez sa merg la Ikea sa cumpar ce-mi trebuie pentru bucatarie si speram ca saptamana viitoare sa incepem mutarea efectiva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare