Am cunoscut un om! Un mare om!

Am cunoscut un om. Un mare om. Sunt foarte incantata!
Intai am discutat la telefon, de vreo 4-5 ori. Chiar de la a doua conversatie a stiut cine il suna, iar de la a treia mi.a spus pe numele mic. Evident ca nu m.am suparat. Cum sa te superi pe un astfel de om?
Am inceput sa discutam si sa planificam o mica surpriza pentru cineva drag mie. Si m.a ajutat, enorm. Aveam emotii de fiecare data cand il sunam sau ma suna, imi ceream mii de scuze daca ratam vreun apel, imi batea inima. Va jur, am cunoscut oameni importanti in viata mea, importanti prin functie, prin statut sau avere, de la importanti oameni de afaceri, la ministrii sau ambasadori, romani sau straini. Insa, parca acest om, domnul B, parca era altfel, era din alta epoca, si poate chiar este.
Apoi, l.am cunoscut in persoana si am discutat, destul pentru o prima vedere. Impresionant. Si.a imaginat ca arat intr.un anume fel, si aproape ca a nimerit. O personalitate si la propriu si la figurat. Un om care te face sa te simti bine in preajma lui. Un om care, desi este atat de important in lumea noastra, te face sa te simti important pentru el. Iti transmite energie, caldura, spirit, multa buna dispozitie. Are mult umor, de calitate, cu talc. Este intr.adevar din alta era, mult prea gentelmen pentru aceasta epoca, stilat prin felul de a fi, dar in acelasi timp natural, relaxat.
Se simte bine in jurul oamenilor, si.i doreste mereu aproape, si ii are. Are multi!
Am discutat povesti, de parca eram vechi prieteni si nu ne.am revazut de mult. Parca erau prea multe de stiut si prea deodata. Era curios, dar cu bun simt.
M.a cucerit pe deplin atunci cand si.a dorit sa.mi cunoasca sotul. Din pacate, nu era realizabil, insa nu stim niciodata ce va fi. Poate intr.o zi.
Am cunoscut un om, un mare om si vreau sa.i multumesc pentru ca mi.a dat aceasta ocazie.
Multumesc domnule B!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului