Mierea de la bunica

De fiecare data cand vad un borcan cu miere imi aduc aminte de copilarie. Atunci cand mama ma ducea vara la bunica si ma pierdeam printre minunatele flori din gradina. De primavara devreme pana toamna tarziu ea avea flori inflorite, multe, minunate, colorate. In toata aceasta gradina, care mai gazduia tufe cu zmeura, capsuni si merisoare, mai avea niste chiriasi foarte productivi: albinele.
Avea bunica intre 4si 7 stupi, in functie de an.
Imaginati.va ca eu mancam faguri intregi de miere, si alte minunatii pe care le "fabricau" albinele. Imi placea la nebunie cand venea buni cu fagurii si ii depozita in locuri special amenajate. Apoi, duminica imi facea gogosi asa de pufoase si umflate, pe care eu le gauream si le umpleam cu miere.
De fiecare data cand merg sa cumpar un borcan de miere, intai oftez si apoi il iau de pe raft. Oricat de mult s.ar lauda oricare dintre producatori ca e bio, naturala, etc, niciuna nu va avea acel gust natural de la bunica.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului