Restaurant chinezesc

Duminica trecuta am fost la un restaurant chinezesc, am iesit in oras, cum se spune...nu am comandat. Evident, am mers dupa o recomandare la China Town (http://www.china-town.ro/). Restaurantul este pe Strada Viitorului, undeva intre Stefan cel Mare si Romana.
Intrarea e interesanta, pe partea dreapta este un superb tablou, lung de vreo 2metri, pe un hol de exterior.
Am intrat inauntru, totul in stil chinexesc, cu un tavan uimitor. Mi.a placut foarte mult locatia.
Apoi, mancarea a fost nemaipomenita, foarte gustoasa. Ca si aperitiv am comandat cate o portie din: rulouri de primavara, muguri de soia, vinete cu usturoi si sos chinezesc, urechi de lemn. Apoi am luat pui cu ciuperci si bambus,  orez prajit cu zarzavaturi,  spaghete de orez prajit si pui cu ardei iute (foarte iuteee).
Preturile sunt ok, ca la un alt restaurant. Insa gustul mi s.a parut mult ma bun decat la cele comandate acasa.
Ambianta a fost draguta, ne.a placut si cu siguranta vom mai merge.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului