Napoli - locul unde am mancat cea mai buna pizza

Si daca tot m.au napadit amintirile referitor la zone superbe de vazut in Italia (am pistat pe Fb recomandarea pentru Costiera Amalfitana), mi.am amintit unde am mancat cea mai buna pizza ever:  Napoli.
Este o zona cu multe restaurante undeva deasupra orasului, cum stai cu spatele la golf si privesti spre munte, e o strada prin stanga (dupa atatia ani nu.mi mai amintesc numele). Am urcat cu masina cam 7 minute pe o strada cu multe serpentine. Era noiembrie, undeva dupa ora 8 seara. Marea majoritate a localnicilor galagiosi, dupa cum ii stiti erau jos in golf, unde se afla marea majoritate a localurilor.
Dupa ce am urcat si am coborat din masina, m.am trezit intr.o liniste deplina. M.am uitat in jos si am vazut intreg orasul, cu multe luminite, intreg golful cu barci si iacht.uri care mai de care mai scumpe. Orasul noaptea arata minunat. Si usor gandurile mi.au fugit spre dorinte, vise si idei generoase de cum si ce mi.as dori de la viata. Insa o mica adiere rece a vantului m.a trezit la realitate. Nu eram decat o studenta cu multe vise!
Insa, totusi, mi.am permis sa mananc cea mai buna pizza din oras (si din toata Italia, spun eu).  Blatul nu prea gros, dar nici subtire, mozzarella ca la ei acasa - ti se topea in gura, prosciuto crudo savuros si ciupercile parca atunci culese. O minunatie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului