Cluj - un prim gand

In acest week-end memorabil am fost la Cluj. De ce spun memorabil? Pentru ca s-a nimerit sa fie si 1 Decembrie si marea majoritate s-a focusat pe Ziua Romaniei, cum si cat sa fim de patrioti si cum sa ne testam rezistenta fizica atunci cand stam in frig si ploaie/ninsoare pentru a vedea parada.
Revenim.
Nu n-am fost nici la parada si nici nu ma da patriotismul afara din casa. S-a nimerit sa fim la Cluj pentru ca acolo avem prieteni dragi si dupa mai bine de 2 ani ne-am hotarat sa-i si vizitam.
Drumul la dus a fost relativ ok. Daca nu punem la socoteala cele 2 ore petrecute la Sibiu, drumul a fost de 5 ore...mult mai repede decat am calculat. Daca avem un drum prin zona, obligatoriu la Sibiu ne oprim sa mancam. Da, la acelasi restaurant. Chiar daca apoi bombanim 3 zile ca ne miros hainele a 3 feluri de mancare, coboram in pivnita cu pricina si mancam. Nu poti sa zici, se mananca bine, romaneste as spune, adica cu multa carne, smantana de sta lingura dreapta in ea si mult usturoi si ceapa.
In Cluj n-am vazut mare lucru pentru ca duminica (ziua plina din sejur) a ploua aproape toata ziua. Cladirile le-am vizionat mai mult din taxi sau printre picaturile ce cadeau necontenit. Poze n-am prea facut. Insa am facut ceva foarte interesant: am fost la un joc de evadare, denumit The Museum.
Daca la inceput nu prea stiam ce avem de facut (nu mai participasem la un asemenea tip de distractie), apoi am reusit sa ne organizam, sa gasim fiecare dintre noi cate un indiciu, astfel incat sa putem rezolva misterul si sa iesim de acolo. A fost interesant, antrenant si vesel. Un mod foarte placut de a-ti petrece o ora intr-o zi ploioasa de inceput de iarna.
Am mai bantuit prin pub-uri si restaurante, Fabrica de bere Ursus, People Pub, Restaurant Camino - locuri dragute, oameni frumosi.
In compania prietenilor nostrii am petrecut frumos, am ras, am glumit si am rememorat amintiri frumoase.
Chiar daca vremea nu a tinut cu noi, ne-am simtit bine si ne-am planuit ca la vara sa mergem totusi si sa vedem locuri dragute din Cluj, sa le fotografiem si sa le apreciem la adevarata lor valoare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului