Brad natural de Craciun

Anul acesta, sufletelul meu si-a dorit un brad de Craciun natural. In ultimii ani am folosit unul artificial, care, da, e dragut, dar parca mi-am dorit sa miroase in casa a cetina de brad.
O sa-mi spuneti ca nu sunt eco, ca poate trebuia sa-mi fi luat unul in ghiveci. Nu, e o prostie, intrebatii pe inginerii silvici si o sa va spuna ca, dupa ce l-ai tinut in casa la cadura, poti sa-i pui si zahar, ca nu mai e bun de plantat.
Am inchis paranteza.
Buun, deci mi-am dorit brad si am cumparat unul acum vreo 2 saptamani. L-am impodobit, l-am pozat, ne-am bucurat de el. Toate bune si frumoase pana acum vreo cateva zile cand m-am intors de la serviciu si am gasit cetina pe jos. Ei, ma asteptam la asta, ca doar stiam, de la caldura din casa o sa mai cada. Am strans-o in fiecare zi, nu era asa multa.
Pana ieri.
Ma apuc sa strang iar cetina si din greseala ating o ramura de brad un pic mai mult...haaa, ce sa vezi, a cazut toata cetina instant de pe ramura aia.
Am facut niste ochi mari. Deci, e nasol, e chiar rau. Bine macar ca azi e deja ajunul Craciunului, ca altfel ramaneam fara brad de Craciun.
Nu mai vorbim de faptul ca eu tineam bradul impodobit pana la Sf. Ioan...anul asta, de fapt anul viitor, nu-l mai avem in viata.
Si s-a terminat si cu bradul natural in casa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului