O aplicatie cetateneasca

Zilele trecute am auzit la radio (scuze, nu mai stiu care) o reclama la o aplicatie. Mi s-a parut interesanta, nu numai ca prezentare, dar mai mult ca idee, in sine. Este vorba despre Civic Alert.
Aseara m-am gandit sa-mi instalez si eu aceasta aplicatie. Mi-am facut cont si astept sa se iveasca ocazia sa o folosesc.
Ideea este chiar laudabila. Poti sesiza in timp real probleme din urmatoarele domenii: parcuri, transport in comun, angajati serviciu public, gunoi si vandalism, trafic auto etc. Mai mult, ai posibilitatea sa localizezi problema sesizata pe harta si sa atasezi o poza.
A nu se intelege ca fac vreo reclama, nici pe departe. Nici macar nu stiu cine a creat-o.
Doar mi s-a parut o idee buna si usor de pus in practica.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului