Ce-am face daca...

Zilele trecute vorbeam cu o amica despre "sezonul nuntilor", ca repede-repede trece postul care abia a inceput si trebuie sa ne planificam salariile pe nunti. Nu ca altii n-au facut acelasi lucru pentru noi, e adevarat, dar daca asta e gandirea, ce sa-i faci...
Buuun
Si din vorba in vorba am ajuns la ideea ca: daca ar fi sa dai timpul inapoi, cum ti-ai face nunta? la fel sau altfel? Stiti discutia cu "daca as avea.../as putea...ar mai fi..."
Si ajungem noi la concluzia ca da, daca ar fi sa dam timpul inapoi (banuiesc ca ati sesizat diferenta: timpul inapoi/alta nunta) credem ca am face altfel.
La mine cel putin mult mai multa implicare. Stiu toti prietenii mei povestea ca mai aveam o luna pana la data nuntii si nu aveam rochie de mireasa sau cu o saptamana inainte ne-am dat seama ca nu aveam lumanari si buchete. Asta n-ar fi nimic, mai sunt si altele. Deci, da, m-as implica un pic mai mult.
E adevarat ca nici nu sunt genul care sa se apuce de pregatirile de nunta cu un an inainte si sa alerg ca bezmetica prin toate saloanele si targurile de nunti...nu de alta, dar nu suport inghesuiala si prostia.
Revenind la ale mele, as incerca sa-mi fac mai mult timp, sa-mi fac un plan si sa fiu mai organizata.
Este foarte adevarat si faptul ca la momentul respectiv n-am dispus de cine stie ce finante ca sa ne ajute, pentru ca am vrut sa facem nunta pe banii nostrii (iar salariile noatre de la stat nu prea ne-au ajutat). Este un element esential pentru un astfel de eveniment si daca nu ai suficienti bani, te incadrezi in cat te afli sau...da, te imprumuti si mai platesti juma' de an dupa nunta. Fiecare dupa preferinta.
Nu mint cand spun ca da, mi-ar placea sa am disponibilitatea sa contractez o firma care sa se agite in locul meu si eu doar sa aleg, stiti, cum vedem in filme, dar iarasi, asta e alta poveste...chiar de poveste.
Asa ca, oricum ar fi, am vrea sa schimbam cate ceva. De exemplu, m-as focusa pe propria nunta si nu pe invitati. Eu personal din seara nuntii nu-mi amintesc mare lucru: prima parte a serii am primit invitati, a doua parte a serii am condus invitatii (plecau), iar intre cele doua runde am incercat sa mai dansez si sa mai prind ceva...Nu e cu parere de rau, dar parca mi-ar mai fi trebuit vreo noapte. Poate...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului