Cum sa "nu" inchei o polita RCA

Ne-am decis, intr-un final sa ne schimbam masina. Trecusera ceva ani peste ea, plus ca era prea mica pentru necesitatile actuale. Astfel ca dupa multe drumuri pe la Administratia Financiara, documente, copii...multe, la documente si asteptat vreo 2 saptamani, am ajuns in punctul in care puteam sa ne inmatriculam masina. Mai lipsea doar asigurarea obligatorie.
Buun! Sotul meu cere niste oferte de la aceasi persoana de la care cumparam de niste ani buni. Primul implus: mamaaa, ce scumpa este! (750 ron /6 luni - in conditiile in care pentru cealalta masina dadeam o treime). 
M-am gandit sa cer si eu o oferta. La recomandarea unui coleg, il sun pe un tip (chiar n-am intrebat pentru ce firma lucreaza). Asta era joi. Ii trimit pe email toate actele si informatiile necesare. Ii spun si ca e cam urgent, pentru ca marti urma sa mergem la inmatriculari. 
Vineri dupa amiaza primesc ofertele:

Oferta la 6 luni
Carpatica 590ron
City -------  820ron
Euroins--- 695ron
Omniasig 1010ron

La 12 luni
Carpatica 1150ron
City--------- 1315ron
Euroins----1395ron
Omniasig-1840ron
Mi s-au parut mult prea mici, asa ca l-am intrebat (pe buna dreptate) daca sunt fara TVA. Erau cu TVA. Suuuper! Ii spun sa-mi emita polita cea mai ieftina si sa ne vedem pana luni dupa amiaza la ora 4, cand terminam programul de la serviciu ca sa-i dau banii. 
Luni nu primesc niciun raspuns asa ca il sun cam de 3 ori toata ziua (totusi, sa nu insist prea mult). Abia pe la 6 seara ma suna si dupa discutii la telefon reiese faptul ca..."stiti, am intrat din nou in sistem si cea de 590 de ron este de fapt 700 ron". What????
Stai nitel!...daca imi emiteai polita vineri, in ideea ca si raspundeai la email sau in week-end era 590, dar pentru ca luni toata ziua n-ai dat niciun semn brusc s-a transformat in 700?
I-am multumit omului si n-am mai luat de la el. Principial vorbind, nu-mi plac chestiile astea. Ca sa nu mai zic ca din cauza lui n-am putut inmatricula masina marti pentru ca, ce sa vezi? 
Mda!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului