Dimineata...greu de "urnit"

Ce poate fi mai bun si mai frumos decat sa-ti incepi dimineata cu o cafea tare, calda, suficient de dulce, insotita de 2 felii de chec facut in casa/ prajitura cu nuca/ negresa/ briosa ?
Si, in timp ce ma trezesc cu cele doua bunatati, citesc stiri.
Cam asa imi incep eu diminetile la serviciu. E un moft pe care mi-l permit si pe care incerc sa-l respect in fiecae dimineata. Doar asa imi dispare imbufnarea in unele dimineti sau starea de lehamite si letargie in altele. Astept cu deosebit interes acele dimineti in care te trezesti si cand te uiti pe geam, razele soarelui iti mangaie fata. Acum cu trecerea la ora de vara si cu anuntatele temperaturi mai ridicate, presimt ca o sa fiu bine dispusa dimineata.
Da, n-am specificat ca ora la care ma trezesc in fiecare dimineata este 6.00, iar ora la care ajung la birou este 7.00. Asadar se intelege de ce ma misc mai lent si ma trezesc mai greu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului