Prea mult confort in abordare

Dupa cum sper ca s-a vazut in ultima vreme, nu am mai comentat pe aceasta platforma, sub niciun fel, parerile mele referitoare la politica sau la alte subiecte "mai sensibile". Cei apropiati imi cunosc opiniile si nu mi se pare important sa le discut public. N-am facut-o si nici nu o sa incep acum.
Insa, nu pot sa ma abtin in a incerca o blamare a unor persoane care inca mai cred ca "tot ce zboara sa mananca" si "mie nu mi se poate intampla asta". Serios? Chiar asa? Ba se poate, din pacate.
Ma refer atat la evenimente neplacute din viata fiecaruia, dar cu precadere la ceea ce s-a intamplat ieri, zilele trecute, lunile trecute.
Sunt revoltata pentru ca inca mai exista persoane care au impresia ca evenimentele nefericite se afla la mii de km distanta si mai mult, sunt intangibili. Si ieri am vazut opinii care exprima astfel de pareri...idioate, le-as spune. Da, sunt dura in abordare. Asta pentru ca sunt formatori de opinie care inca mai gandesc in acest mod si transmit mai departe o stare de confort exagerata.
Nu sunt un fan al lui Cristian Tudor Popescu si nu-mi place personajul, insa am citit ieri luarile sale de pozitie si chiar are dreptate: oameni buni, treziti-va. Chiar nu vedeti groapa care se sapa langa voi?
Nu pot sa cred ca unii sunt atat de "orbi". Parca nu-mi vine sa cred.
Nu intru mai mult in amanunte si dezbateri, insa parerea mea este ca nu putem sa fim atat de "lenti" in abordare si gandire. Chiar nu e cazul si timpul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului