Probleme matinale...

Mi-am calcat aseara rochia la care ma gandisem de vreo cateva zile s-o imbrac...acum daca tot s-a incalzit afara.
De dimineata o imbrac si...ce sa vezi? Nu-mi mai venea...din cauza noii mele achizitii :). Buun!
Incep sa mai rascolesc prin dulap dupa vreo rochie "decenta" (care sa nu necesite calcat) si care sa fie mai pentru sezon. Ma imbrac...avea cateva cute, dar ...zic ca merge.
Merg la baie sa ma machez. Fondul de ten era pe terminate si ma gandesc (gandurile astea sunt pentru ora 6.20 dimineata) sa scot ce mai e din el, pentru ca apoi sa-l arunc. Cand, ce sa vezi...imi sare capacul plin cu fond de ten direct pe rochie (rochie alba cu mici dungi negre).
Deja eram un car de nervi!!!
Merg din nou si rascolec prin sifonier, doar, doar mai gasesc ceva adecvat...am gasit ceva rezonabil.
A nu se intelege ca n-am rochiile calcate, ci doar ca n-am trecut la sezonul de vara, cum este acum afara.
Cam asa mi-a inceput ziua...sa vedem ce mai urmeaza...!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului