Nu-mi mai gasesc locul...

Mi-am dat seama de ce ma agit asa, ca acidu'n sticla, de ceva vreme...aseara meditam incet, linistita si am avut o revelatie: da, eu nu-mi mai gasesc locul in ceea ce fac. S-au schimbat foarte multe, s-au stricat foarte multe lucruri, ce mergeau bine inainte si nu-mi mai place nimic din ce gasesc in jur.
Da, este adevarat ca mi se pregateste o experienta si o aventura pe termen lung, dar asta este pe plan personal, drept urmare n-are legatura.
Sunt o persoana activa si multi dintre cei care au lucrat cu mine stiu lucrul asta. Si nu numai asta. Sunt o persoana implicata si imi place sa rezolv lucruri, sa schimb lucruri, sa ramana ceva construit. Nu, n-am de gand sa ma laud. Doar vreau sa punctez faptul ca luandu-mi cele de mai sus, nu ma mai simt utila. Si atunci, da, nu mai muncesc cu drag, nu ma mai trezesc zambitoare pentru o noua zi. Nu ma mai stimuleaza nimic din ce era anterior.
Sa schimb ceva, nu? Am incercat, dar n-am reusit. Nu dau vina pe nimeni, poate pe sistemul de "invartit in cerc" ce se propaga de ceva vreme incoace.
Atunci mi-am dat seama ca trebuie sa merg mai departe. Am nevoie de o noi stimuli in a-mi desfasura activitatea, am nevoie de o provocare noua.
De dimineata, la cafea, mi-au venit cateva idei. Daca sunt si alte propuneri, le astept cu drag, poate ale altora sunt mai constructive decat ale mele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului