Experiente si pe la clinici private

Astazi voi scrie despre experienta usor nefericita la o clinica privata. Vreau de la inceput sa precizez ca nu intentionez in niciun fel sa fac reclama buna/proasta nici uneia dintre ele, doar voi povesti faptele asa cum s-au petrecut.

Doctorul meu imi recomanda sa merg la un coleg de-al lui la Medicover sa fac o analiza. Prima experienta e chiar buna, chiar imi e simpatic doctorul. La doua luni trebuie sa repet analiza. Drept urmare, sun de luni pentru saptamana urmatoare marti sau miercuri (doar in zilele astea este acest doctor). Mi se comunica faptul ca doctorul va fi in concediu pentru urmatoarele 3 saptamani. Dat fiind ca era musai sa fac analiza, o rog pe domnisoara sa ma programeze la cine are liber in program. Buun!
Ma programeaza pentru marti la ora 18.00. Minunat! Si stau linistita o saptamana intreaga, imi fac programul astfel incat sa ajung.
Luni, cu o zi inainte primesc mesajul de rigoare ca sunt programata la dna dr. X, iar daca nu pot ajunge sa trimis sms cu NU. Nu-i dau importanta, pentru ca stiam ca voi ajunge. 
Pe la 5 dupa amiaza ma suna de la clinica sa ma intrebe daca sigur pot sa ajung, pentru ca dna dr. vine doar pentru mine (LOL!), ca i s-au anulat celelalte programari. Confirm ca voi ajunge.
Sunt sunata, din nou, de la clinica la ora 20.15 sa mi se comunica ca dna dr. a anulat programarea mea.
 Minunat!!!
Atunci m-au apucat nervii: adica, eu sun cu cel putin o saptamana inainte sa ma asigur ca sunt programata, iar cei de la clinica, si in speta madame dr. imi anuleaza programarea cu o seara inainte...ca sa nu mai spun ca aceasta analiza costa 600 lei (nu era nicicum gratis!) si era musai, musai sa o fac in acea perioada. Cum as putea sa mai am incredere in ei???
Evident, a doua zi am inceput sa sun pe la mai multe clinici ca sa pot sa fac analiza respectiva si cei de la Medlife m-au salvat, cautanad clinica cu clinica, astfel incat sa rezolv. Nu pot decat sa le multumesc!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului