Intorsi dintre munti!

Nu stiu daca sa-mi para rau ca m-am intors de la Campulung Moldovenesc. Acolo ra foarte frig, de fapt ger (dimineata la ora 9 erau 3 grade), am crezut ca-mi cad urechile si nasul. Dar, totusi, am prins vreme frumoasa in sensul ca a fost soare.
Peisajul este splendid, multicolor, de toamna, linistea e la ea acasa, nu se auzeau decat fosnetul frunzelor care se balansau usor din copaci. Eram intre munti...era superb.
Prin oras nu e mare lucru de vazut, in schimb am vizitat Liceul militar "Stefan cel Mare", renumit prin activitatea sa in toata tara. Am multe poze (dar nu pot sa le pun pe site), mi-a dat impresia de...fortareata, castel impunator. Aproape de oras, la cativa km este Manastirea Humorului, da, la Gura Humorului. Drumul e destul de prost...dar a meritat.
Per total a fost frumos, mai putin genul care nu ne-a iertat. Ah! Si zapada n-a fost deloc!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului