Sibiu

Am fost la Sibiu zilele astea. Pentru mine, si pentru multi dintre voi nu e nicio noutate. Da, am mai fost de cateva ori. Numai ca de data asta am avut timp la dispozitie sa colind peste tot, sa vad si alt Sibiu, inafara de partea istorica.
Am plecat de la Hotel Ramada, fara sa stiu unde merg exact. Am urcat pe Aurel Vlaicu, am trecut pe langa Centrul de Instructie al Fortelor Terestre, am facut stanga, am vazut strada Mihai Viteazul. Am merg pana in capatul strazii (e mult de mers) si...am ajuns la marginea orasului, am facut iarasi stanga si...surpriza, Str. Rahovei, au si ei Rahova...tare! Am mers pana in capatul strazii, am facut iarasi stanga si am ajuns pe General Vasile Milea, unde am dat de alt centru al MApN, "Decebal", in curtea caruia am vazut masini cu numere din toate judetele, va spun eu, nu era nici unul lipsa. Cand am ajuns la capatulacestui bulevard...ce sa vezi Hotel Ramada. Toata aceasta "excursie" am facut-o pe jos, in 2 ore.
Ceea ce mi s-a parut foarte surprinzator a fost bunul simt al conducatorilor auto, calmitatea cu care sofau, si...mai mult, iti acordau prioritate (la pietoni, ma refer), chiar daca nu-ti exprimai dorinta clar de a traversa strada. Acest lucru mi-a mai fost dat sa-l vad in Salerno, Italia. Mare lucru!
Si in urmatoarea zi am colindat, dar mai aproape de centru.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului