Back in

In ultima vreme m-am eschivat de la a scrie, prin postarea de mesaje de prezentare.
Si totusi, trebuie sa revin si sa scriu.
Referitor la achizitia apartamentului, n-am mai facut nimic interesant. De fapt eram decisi asupra unui, am negociat pretul, am stabilit detaliile si cand sa facem antecontractul juristii bancii ne-au spus ca avem probleme cu actele imobilului. Proprietarii au vandut acum un an apartamentul de pe firma pe persoana fizica. Exista o lege care mentioneaza ca in cazul in care firma da faliment si este urmarita de creditori, acestia din urma pot solicita anularea contractelor si preluarea posesiunilor. In concluzie, exista un risc, e drept fff mic, dar exista, ca sa ramanem fara casa. E drept ca firma este ok, dar nu poti risca. Asadar, am cazut de acord cu proprietarul ca nu-l putem achizitiona. E drept ca nici el nu stia, drept urmare va trebui sa mai astepte inca 2 ani.
Am mai vazut unul intre timp la Piata Veteranilor, de fapt mai mult spre Gorjului. Groaznic. Nu cer sa arate luxos, dar sa fie bine compartimentat. Ca sa nu mai zic ca avea un balcon cat o zi de post si numai termopanul ne-am fi costat cat nu face. Deci, nu.
Diseara mergem sa vedem un alt apartament la un bloc distanta de primul, care ne-a placut. Arat exact ca primul si cere mai putin. O sa vad ce impresie ne va face.

Referitor la mine, m-am apucat de tratament si nu cred ca e o coincidenta faptul ca de vreo 2-3 zile am o foame ceva de speriat. As manca intruna, incerc sa beau mai mult lichide, dar...
Nu de alta, dar n-as vrea sa ma fac cat China :))

Intre timp, astept vremea buna, ghioceii si soarele caldut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului