Casa noua...

Astazi o sa vorbesc despre un nou eveniment in viata mea si a iubitului meu: ne cumparam casa, sau de fapt, el cumpara casa. Am si gasit apartamentul: langa Parcul IOR, la 10 minute de mers pe jos. La-m vazut, suntem foarte incantati de el, arata foarte bine, intr-o zona linistita, aproape de scoala si gradinita. Deci, ce sa mai zic e super. E drept ca n-am semnat inca niciun ante-contract, insa ne bazam pe buna-credinta a proprietarului ca nu-l va vinde intre timp.
Speram ca va fi al nostru. Asteptam verdictul bancii, care nu cred ca va fi decat pozitiv.
Eu deja am inceput sa ma uit dupa mobila. Vreau ceva la care ma gandesc de multa vreme si care n-am putut sa am pana acum (din motive financiare sau de spatiu).
Daca toate merg cum am planificat, speram sa ne mutam pe la inceputul lunii aprilie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului