Targul de bunatati la Muzeul Taranului Roman

Ninge afara! Stiu nu e o noutate pentru nimeni.
Insa mi-am amintit ca nu am scris despre ziua de duminica. Am citit ca era ultima zi in care era Targul de bunatati la Muzeul Taranului Roman si am hotarat sa dau o tura. Plecam cu metroul, ca intr-o plimbare. Afara ningea aproape ca acum.
La muzeu nu foarte multe standuri, insa ce era la ele...yammy. Prajituri facute in casa, cozonac, carnati, sunculita, muschi afumat, am vazut chiar un curcan intreg afumat care arata de exceptie, apoi branza de toate felurile, cascaval...un pic cam scumpisor, dar arata bine. (80-90lei/kg).
Apoi am vazut si elemente de decoratiuni, toate lucrate manual. Mi-au placut foarte mult martisoarele, care mai de care mai inventive, din lemn, crosetate din ata, din plastic. Pacat ca n-am facut poze.
Si ca sa nu treaca asa ziua, ne-am gandit s-o luam usor pe jos pe Calea Victoriei si uite asa am ajuns la Natiunile Unite. Da, pe jos, printre fulgii de zapada, nu era frig. A fost tare dragut. Apoi, ne-am oprit la cafeneaua la care mergem tot timpul si am baut cate o ciocolata calda.
De mult nu m-am mai simtit asa de bine...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului