Back in business

M-am intors la munca...dupa doua saptamani de concediu, din care una la pat din cauza unei nenorocite de viroze. Inca mai port semnele acestui virus, inca tusesc crunt si sunt foarte obosita. Dupa o saptamana de stat numai in pat, deja ma resimt, ma simt epuizata. Mai ales ca nici nu am ajuns bine la birou ca a trebuit sa ma mut...iar, a nu stiu cata oara. In doi ani si ceva de cand sunt in firma asta doua lucruri se intampla frecvent: imi mut biroul o data la 4-6 luni si al doilea: nu am niciodata liniste in concediu (adica de obicei plec cu laptopul, trebuie sa rezolv mereu chestii, primesc muuuulte telefoane). Sa nu intelegeti gresit, nu ma plang (cel putin nu de astea doua), era doar o constatare normala, adusa la zi. Din concediu nu prea am ce sa povestesc. Adica, inafara de plimbat pe toate drumurile si juma' de tara, nimic interesant. Bine macar ca s-a incalzit afara, ca atunci cand am plecat din Bucuresti eram blindata cu geaca groasa, bocanci de munte, manusi si alte accesorii asemanatoare intr-ale confortului termic. Deci, bine ca e un pic cald.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului