oferta pompoasa via Vodafone

Sunt amuzanti cei de la Vodafone... s-o iau cu inceputul. Acum vreo doua luni si jumatate mi-am cumparat un telefon si l-am luat de la Vodafone ca tot aveam abonament la ei de un car de ani si m-am gandit ca mi-l dau mai ieftin. Mi-am schimbat abonamentul in ideea ca o sa am nevoie de net si l-am luat pe cel de 15 euro/luna. Nu am probleme nici cu telefonul, nici cu optiunile abonamentului. Astazi, insa, ma suna un agent de la ei sa-mi spuna ca are o mare surpriza pentru mine. Stau si-l ascult pe domn, ca doar isi facea meseria. Si-mi spune acolo cu multa ardoare ca imi da un modem de internet gratuit, ca in magazin e nu stiu cati euro, ca imi da antivirus 2 luni gratuit, ca imi da si reducere la abonamentul de net de la 9 la 7 euro timp de un an (abonament incheiat evident pe 2) etc. Dar nu a verificat nicio clipa ca eu am un abonament de 15 euro. Da, o sa-mi spuneti ca e pe telefon internetul pe care il am si ca ei imi ofera pe calculator. Dar nu am nevoie, ce am acum e suficient. I-am explicat lucrul asta si a venit cu o contra-oferta: sa-mi dea telefoane fixe si daca nu pentru mine, pentru rude. I-am spus din nou ca in conditiile in care am deja 3 telefoane mobile, iar parintii mei 2, chiar nu imi sunt necesare. Stiu omul isi facea treaba, insa nu mi se pare in regula sa fiu agasata. In plus, daca am nevoie de ceva ma informez si imi iau. Nu o sa astept niciodata sa ma sune ei cu astfel de "oferte" (pe baza lor, mori cu zile, cum se spune), pentru ca la noi se merge pe principiul: sa-l pacalesc si pe asta si sa-i vand ceva. Nu incearca sa vada ce nevoi are clientul si sa vina cu oferte rationale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului