Majorarea salariilor - praf in ochi

De vreo saptamana de cand am renuntat a mai citi in metrou, aud tot felul de conversatii. Bine, am renuntat e dur, fac o pauza, desi imi car cartea dupa mine. Revin, azi dimineata aud o conversatie intre doua doamne in jur de 45-50 de ani. Din cate mi-am dat seama erau functionare la vreo institutie. Nu o sa redau conversatia aici. Ideea e ca cele doua doamne isi calculase deja cat vor primi la majorarea salariilor din iunie. Si m-a bufnit rasul (evident in sinea mea). Adica, lumea chiar crede ca li se va mari salariul? Chiar au cazut in plasa ca o sa se intample asta? eu nu cred. Si chiar daca o sa se intample pe bune, mai mult de 20-30 de lei nu cred ca va fi. Adica stim foarte bine ca nu exista bani la buget si ca e doar un gest electroral disperat. Am zis ca nu fac politica, insa cred ca o astia din PDL chiar intrec niste limite ale bunului simt. Nu o spun eu, o spun ceilalti.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului