Castelul lui Suleiman

Astazi am luat la pas o mica parte din orasul Kavala. Am colindat pe stradutele inguste, am urcat si coborat foarte multe scari, ne.am lovit in trafic de motoare si masini si am rezistat eroic nebuniei traficului.
Am vazut foarte multe case parasite, multe dintre ele chiar ramase cu mobilierul inauntru, si chiar cu perdelele de la ferestre, insa cu geamuri sparte sau cate un colt al casei daramat. Se vedea ca erau distruse doar de intemperiile vremii. Am colindat pe langa mare, am facut multe poze, desi de dimineata soarele n.a tinut deloc cu noi, a fost innourat si a batut vantul. Insa ne.am incapatanat sa vizitam.  La pranz insa am prins cateva ore bune de soare...cat sa.mi bronzez nasul!
Intr.un final am ajuns si la castelul lui Suleiman Magnificul. Nu, n.am trecut la turci, stati linistiti!
Si nu, nu ma uit la minunata telenovela sau ce.o fi ea!
Revin, deci da, in Kavala in partea stanga cum privesti spre mare, sus pe munte se afla castelul bizantin si apeductul construit de Suleiman in sec. XVI, dar si casa lui Muhammed Ali, din sec. XVIII. Muzeul o sa.l vizitam maine pentru ca astazi am ajuns la o ora dupa ce s.a terminat programul.  Ah, nu, nu va inchipuiti ca era tarziu, era ora 1 dupa.amiaza.
Orasul este tare dragut. Zona portului este si zona centrala, plina de terase, cafenele, restaurante, magazine. In fiecare seara este totul plin, mai putin in seara asta pentru ca a plouat (ati trimis voi repede niste ploaie din Romania!).






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului