Un gand inainte

Am terminat de facut bagajele, mai am sa trag fermoarul gentii si sa plec. Mai am cateva ore si plec spre Kavala. Abia astept sa vad orasul in toata splendoarea lui.
L.am vazut si anul trecut, dar, doar in fuga si mai mult in zona portului. Acum am mai bine de 5zile sa.l descopar, sa ma afund in stradutele inguste si intortocheate, sa simt aroma mancarii grecesti, sa miros aerul de Mediterana.
Vreau sa vizitez si Castelul, sa fac fotografii de sus asupra golfului, sa ma bucur de priveliste, sa.mi beau cafeaua cuprinzand cu privirea un unghi de Grecia.
Prietenii ma asteapta, iar eu abia astept sa.i vad, sa ma bucur de prezenta lor, sa ne simtim bine.
Kavala - maine dimineata inainte de rasaritul soarelui voi pune piciorul pe pamantul tau!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului