Casnice...vecini

 Am avut multe nopti in care nu am dormit. Va intrebati de ce? Pai vecinii mei de deasupra isi gaseau cele mai proaste momente sa se certe, adica undeva dupa orele 22 - 23. Nu numai ca se certau dar am vaga impresie ca isi aruncau cu lucruri unul in celalalt, pentru ca auzea ca si cum in secunda urmatoare ma trezesc cu ceva in cap.
Dar asta nu este cel mai rau lucru. Se auzea cum fetita in jur de 9-10 isi striga mama plangand. Va dati seama ca mi se strangea inima de mila si nu o data era sa cad prada furiei si sa ma duc la ei la usa sau sa chem politia. Insa, n.am facut.o, recunosc.
Inteleg ca cei doi, desi erau divortati, locuiau impreuna. Nu stiu care este logica acestor doi parinti (pe care eu nu i.as mai numi parinti), dar era cu siguranta o logica proasta.
Insa, zilele trecute, pe cand ma intorceam de la serviciu, m.am intalnit cu vecina cu plase intregi de lucruri. Am tras concluzia ca a luat decizia sa se mute. Sper ca fetita sa fie bine si sa nu ramana cu sechele...sper, dar am dubii.
La varsta asta cred ca a vazut si a auzit destule cat sa aiba, poate, deviatii de comportament cand va deveni adult.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului