Fragmente - Patricia KAAS "Umbra din vocea mea. Autobiografie"

"Sunt furioasa si trista. Stiu ca viata poate fi dura. Dar mai stiu si ca prima regula transmisa de parintii nostri este incapatanarea, vointa, curajul. Ne luptam chiar si atunci cand nu mai exista nici cea mai mica sansa. Nu lasam dusmanul sa preia puterea fara sa spunem nimic. Suntem mandri. Nu abandonam, mai ales la patruzeci si noua de ani. Chiar daca suntem terminati".


"Mi-e frica sa ma implic, sa spun "te iubesc" ma ingrozeste. Iubesc publicul unei altei iubiri, in acelasi timp concreta si abstracta. Numai el ma face sa ma simt frumoasa, interesanta, vie. Numai el imi promite clipe de eternitate. Mangaierile si sarutarile lui ma supun cum n-o face nici un alt barbat. El este cea mai mare si mai frumoasa dintre placeri. De la el astept recunostinta".


"Pentru a iubi trebuie sa ai timp sa te daruiesti. Altfel, timpul face legea si ii impiedica intotdeauna pe indragostiti sa se iubeasca".


"Mi-a fost foarte frica sa scriu aceasta carte. In cele din urma am spus totul, ca un fel de terapie. Dar n-am vindecat nimic. Nu te tratezi cu muzica. Nici cu o poveste. Poate cu timpul...Adevarul meu s-a conturat fara voia mea, uneori impotriva vointei mele. Intotdeauna esti cel mai mare dusman al taiu cand inaintezi in intuneric. Cuvintele mele n-au acoperit nimic".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului