Recomand cu drag: Guillaume Musso - Si dupa...

Am primit aceasta carte cu imprumut. M-am apucat de ea intr-o dimineata in metrou, dar dupa 30 de pagini nu parea prea interesanta. Insa vineri dupa amiaza m-am apucat de citit si n-am mai lasat-o in mana pana nu am terminat-o. 
Este o carte de numai 280 de pagini, dar care iti da fiori. E putin spus fiori, dupa ce citesti cartea, o inchizi si te uiti pe pereti - pentru ca iti dai seama cata dreptate are. Da, indiferent cat de multi bani ai si indiferent cat de sus esti in ierarhie, pana la urma toti avem acelasi destin: sfarsitul vietii. Si abia atunci, inainte de sfarsit avem marea revelatie: ca nimic nu mai are importanta decat familia si cei dragi. Ne pare rau ca nu am apreciat pana acum timpul petrecut alaturi de ei, ca nu am stiut sa ne bucuram de micile clipe de placere alaturi de ei. 
Niciodata nu stim sa apreciem timpul petrecut alaturi de ei si ne dam seama tarziu, cateodata mult prea tarziu.
Recomand cu drag aceasta carte, chiar merita citita.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului