Sa ma simt batrana? Altcumva?

Astazi dimineata in metrou n-am putut citi, din motive obiective. Drept urmare, am fost "obligata" sa ascult conversatiile celor din jur. Nu ma intelegeti gresit, nu trag cu urechea, dar cand doua persoane vorbesc de se aude si in al treilea vagon, n-ai cum sa ratezi niciun cuvant.
Drept urmare, la un moment dat am prins un dialog intre doi barbati. Unul dintre ei se destainuia celuilalt ca are o noua relatie. Pana aici nimic nou, insa ceea ce mi-a atras atentia a fost urmatoarea faza:
Primul: Si chiar imi place de ea, e cumsecade, frumusica.
A doilea: Dar ce varsta are?
Primul: E tanara, pana in 30 de ani.

Hmmmm? Exact in momentul acela mi-am aruncat privirea catre cei doi. Stati putin ca n-am inteles? Adica, tanar esti pana la 30 de ani? Si dupa 30 de ani cum esti? Batran? Matur?
Evident ca nu ma intereseaza neaparat persoana lor, eu personal ma simt tanara, chiar ma simt ca la 26-27 de ani.
Ceea ce vreau sa evidentiez este faptul ca pentru unii a fi tanar inseamna a avea maxim 30 de ani. Ceea ce mi se pare o prostie. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca poti avea chiar si 50 de ani si sa te simti de 30. Asta e altceva.
Dar totusi, ramanand la discutia cu varsta biologica, 30 de ani chiar nu mi se pare bariera dintre tanar si...altceva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului