Nu mai am chef, am obosit

Si daca e vineri...da, n-am chef de nimic. Am obosit! De toti si de toate. Am obosit sa ma lupt cu morile de vant, am obosit sa ma lupt cu oameni cu mentalitati scrijelite de ani intregi pe creier, am obosit sa fiu cea care se agita...am obosit!
Gata!
Nu dau niciun pronostic, pentru ca ma cunosc. Dezertez, dar, doar pentru cateva ore. Si cum apare ceva urgent care trebuie rezolvat, imi sare adrenalina prin pori si o iau de la capat. Nu pot sa ma las de drogul asta, insa da, incerc, sa-mi injectez mai putin. Altfel, tot eu o sa am de suferit.
Dar azi am obosit! Si parca nici vremea de afara nu m ajuta sa-mi revin, este mai apasatoare ca in alte zile. Poate daca soarele si-ar face aparitia, ar mai fi o speranta. Repet, pentru azi, ca de maine o iau de la capat.
Si cum spunea cineva: rezista pana la 2, ca apoi vine week-end-ul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului