Planuri marete de vizitat in 2016

Imi place sa ma plimb, sa cunosc locuri, oameni, obiceiuri...
Am mai spus-o, nu e nimic nou. Si de fiecare data cand pot (cand timpul si resursele financiare permit) incercam sa gasim ceva interesant macar pentru o escapada. Anul trecut a fost prolific din punctul asta de vedere. Am inceput cu Bologna in februarie, am continuat cu Delta Dunarii in mai, Bruges in iunie, Alba Iulia in iulie, si concediu in Creta din septembrie. Locuri foarte frumoase...
Anul asta incepem cu Madrid in februarie (nepastram traditia). Abia astept sa ajung sa cunosc si acea parte din Spania, care este diferita (sau cel putin asa am auzit) de partea spaniola in care se afla Barcelona (pe care am vizitat-o acum vreo 3 ani).
In continuare, ne facem planuri marete pentru Balcic, iarasi Delta (dar prin iunie, sa fie un pic mai cald) si ce-o mai aparea interesant. Anul abia a inceput, asa ca ne putem gandi la multe variante interesante.
Am inceput sa mai citesc cate ceva despre locurile si obiectivele care merita vizitate, sunt multe si atragatoare. Dar daca cineva are si alte idei, tips-uri sau sfaturi, le astept cu drag.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului