Zapada, ger, vara, verde crud

Vad ca e la moda sa vorbim despre vreme, zapada, ger. Nu pot sa spun ca ma dau in vant dupa iarna, nu-mi plac temperaturile mai mici de 20 de grade, dar nici nu ma supar asa de tare cand ninge.
Doar cand e zapada, cand e frumos (nu mocirla ca in Bucuresti), cand treci pe langa parc si toti copacii sunt acopriti de neaua sublima.
Daaaarrr....ce ne facem cu gerul asta crunt???
Acum serios, nici nu mai stii cu ce si cate sa te imbraci. Asta pe afara, ca daca mergi cu metroul/autobuzul e durere ca trebui sa incepi sa le dai jos ca pe foile de ceapa. Nu de alta, dar nici nu-ti convine sa racesti.
Mereu zic ca m-as muta mai jos, mai aproape de linia ecuadoriala, dar frigul nu poate fi chiar un motiv cu greutate, astfel incat sa ma faca sa ma mut. Insa da, visez la  perioada aceea de primavara-vara, la verdele crud al ierbii, la cantecul pasarilor voiase din parc. V-am transmit starea de visare? Ce bine, ca eu mai am putin si chiar o cred :)
Revenind, imi place si iarna, dar cu limite as spune: iarna la munte, iarna la mine la tara, in satul natal (ce-mi creeaza atatea amintiri frumoase din copilarie). Da, o sa spuneti ca nu-mi convine nici asa, nici asa. Ce sa fac, sunt o Balanta: nici prea prea, nici foarte foarte....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului