Azi ma simt "batrana"...

Azi parca ma simt cam "batrana". Da, e un termen destul de dur pentru o persoana de varsta mea, insa sentimentul a incoltit acolo, in subconstient.
Am vazut ieri niste stiri referitoare la stagii pentru tineri. Tematica este foarte interesanta. Insa, cand m-am uitat la conditii...ce sa vezi? tineri intre 18 - 30 de ani. Atunci mi-am dat seama ca am depasit. Nu cu mult, dar suficient.
In perioada studentiei mele nu erau atatea cursuri/internship-uri/stagii si, cu siguranta, mi-ar fi placut sa merg, sa invat, sa ma documentez. Acum, cand accesul la informatie este de cateva ori mai mare, cand lucrurile se misca totusi intr-o directie buna (ma refer aici, strict la partea de consolidare si aprofundare a studiilor), acum nu mai am acces...pentru ca da, sunt prea "batrana" pentru ei.
Nu sunt frustrata, in niciun caz, dar parca nu e corect.
Astazi am vazut un workshop foarte interesant pe care il puteti gasi aici. In aceeasi maniera, conditiile sunt, in primul rand de varsta. Probabil o sa-mi spuna cineva ca trebuie sa depasesc momentul si sa gasesc seminarii pe tematici la fel de interesante, dar pentru studiile, experienta si evident, varsta mea. Poate! Sau poate mai sunt nostalgica dupa perioada studentiei!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului