Madrid - AMR 5 zile

Spuneam la inceputul lunii ianuarie de planurile marete pe care mi le-am facut pentru anul acesta (bine, pentru cunoscatori, pentru prima parte a acestui an).
Astfel, primul punct pe ordinea de zi, ca sa spun asa, va fi Madrid. Am cumparat biletele de avion de la inceputul lunii decembrie, anul trecut, de la Vola. Pretul a fost chiar rezonabil: 86 euro/persoana bilet dus-intors. La capitolul cazare, am rezervat la un hotel, pe la sfarsitul lui decembrie de pe Booking (va povestesc cand ma intorc daca e ok).
La ultimele plecari in vacante sau City Break-uri am folosit cele doua surse de rezervare/achizitionare de servicii de transport avion si/sau cazare. Recunosc ca pana acum n-am avut nicio neplacere, insa e adevarat ca ne-am informat si din alte surse daca ofertele sunt rezonabile sau hotelurile bune. Nu fac nicio reclama, asta folosim. Evident, daca vom intampina vreo "nefacuta" voi sesiza, asa cum fac de fiecare data.
Revenind...
Zilele trecute am tot citit pe site-uri de specialitate ce am putea vizita in Madrid, astfel incat sa ne incadram in cele 3 zile, dar sa ne simtim bine. Este adevarat ca in astfel de cazuri mergem muuuult pe jos, asa ca sper ca vremea sa tina cu noi. Am facut o lista simpla, la o prima strigare, insa vom vedea recomandarile de acolo si hartile turistice, care au foarte multe informatii necesare unei astefl de escapade.
Astfel, am zis cam asa (nu neaparat in ordinea asta si nu tin sa le bifez pe toate):
Plaza Mayor
Palacio Real - Calle de Bailén
Plaza de Cibeles
Temple of Debod - Calle Ferraz, 1
Puerta del Alcala - Plaza de la Independencia, 1
Plaza de Espana
Casa de Campo - Paseo Puerta del Angel
San Francisco el Grande Basilica - San Buenaventura, 1
Sabatini Gardens - Calle de Bailén, 2
Casa de Panaderia - Plaza Mayor, 27
Sorolla Museum
Palacio de Cristal - Paseo República de Cuba

Pe de alta parte, nu o sa ratez mancarea specifica, mai ales: paella cu fructe de mare, tortilla sau sa bem putina sangria. 
Revin cu feed-back.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare