Alergatul prin ploaie

O sa incep prin a spune ca nu-mi place sa alerg. Am mai fost prin IOR cand eram in tara, insa nu ma incanta.
Insa alergatul prin ploaie si frig...iese total din discutie.
Eh...englezii astia asta fac: nu conteaza ca e frig, cald, soare, vant sau ploua torential...ii vezi toata ziua ca alearga. Dimineata, seara, in pauza de pranz (da, da, in pauza de pranz de la serviciu), te intalnesti cu ei pe strada alergand.
Acum cateva zile ploua marunt, eu cu geaca de munte, blugi si umbrela in cap - ei cu tricou, pantaloni scurti si alergau.
Ciudati...sotul ii admira (da, si asta alearga si pe vreme rea, dar macar e mai imbracat!).
Da, intr-adevar, au o cultura a sportului bine dezvoltata femei si barbati deopotriva...insa vorbesc de cei de aici din baza! (Asta pentru ca prin oras am vazut o groaza de femei 4 × 4 si nu sunt deloc gratioase).
Si mai au o ciudatenie: nu se imbraca! Nu, nu umbla goi, dar pe temperaturi de 10grade ei sunt in tricou. Asa ii imbraca si pe copii: un tricou cu maneca lunga si vesta, iar fetele fusta si sandale cu sosete (sosete, nu ciorapi!). Mie imi era frig in blugi si copii aia alergau de la scoala in picioarele goale.
Ciudati!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului