Military Wives Choir

Acum o luna m-am inscris la cor. Da, da, stiu...mi s-a mai spus, mai lipseste sa ma duc la 
"Romanii au talent"...
Intr-adevar, acum multi, multi ani am mai avut o tentativa de a canta intr-un cor, doar ca era bisericesc. Nimic nou, oricum stiam versurile pe dinafara.
Acum, la primirea unei oferte am zis: De ce nu? Apoi, m-am inmuiat si nu prea mai aveam chef, insa sotul meu a insistat, iar acum ii multumesc.
Revenind...
M-am inscris la cor iar de o luna, in fiecare miercuri seara merg si cant. Pentru cunoscatori sunt Altista (asta stiu de la prima mea tentativa).
Melodiile sunt foarte interesante, unele mai triste, alte mai vesele si antrenante. Doamnele sunt destul de dragute, se comporta toate ca o mare familie (se stiu de mai multa vreme), iar pe mine m-au primit cu bratele deschise (chiar fara nicio urma de meschinarie). 
Am studiat si siteul Military Wives Choir si am aflat ca astfel de grupuri sunt in mai multe tari, ceea ce le da o nota mai internationala. 
In cadrul grupului membrele sunt din mai multe tari NATO, proportia este cam jumatate UK, jumatate celelalte tari. Chiar saptamana trecuta a venit un nene de la BBC sa ne asculte pentru un concert caritabil de Craciun si chiar a intrebat cate suntem din alte tari. A fost impresionat de faptul ca multe dintre noi, desi nu cunoastem foarte bine limba engleza (unele aproape deloc), ceea ce ne uneste si ne bucura este...muzica. 
Nu, nu m-au indoctrinat cu nimic...sunt prea mare pentru asta!!! Insa chiar imi place!
Fetele au concerte cam de 2-3 ori pe luna, iar in luna decembrie must mai multe pentru ca...deh! e Craciunului. De ce spun "ele", pentru ca eu nu pot ajunge, din pacate. Este mult prea dificil cu un copil asa mic. Poate anul viitor.
Si, asa cum spune sotul meu, nimic nu e gratis in Anglia ("deschizi o usa dai o lira, inchizi usa, dai doua"), si participarea aici se plateste.
Taxa pe semestru este de 27 lire, inchirierea dosarului cu texte 5 lire, cartea 10 lire si esti "obligat" cumva sa cumperi si CD-ul ce costa 1 lira. Nu e mult, dar nici putin!
Cateva exemple de mélodie pe care le cantam:
* A Thousand Years
* Amazing Grace
* Time to come home
* Do you hear my voice
* Will you still love tomorrow
etc.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului