Luna Octombrie...in lectura

Am incercat sa fac o retrospectiva a lunii Octombrie cu cartile pe care am apucat sa le citesc. De obicei citesc seara, dupa ce adoarme piticul.
Sa vedem:
• Imi pare rau, sunt asteptata - Martin Lugand
• Vanatorii de zmeie - Khaled Hosseini
• Cea asteptata - Kathleen McGowan
• Viata e usoara, nu-ti face griji - Martin Lugand
• Infernul de gheata - Lincoln Child
• Bastarda Istambulului - Elif Shafak: inceputa de mai bine de o saptamana, trag de ea, dar parca merge greu de tot....

Pentru luna Noiembrie nu mi-am propus inca nimic. Sa vad ce-mi face cu ochiul sau ce recomabdari mai primesc de pe grupurile de lectura.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului