Ce se afla in spatele fotografiei

La fotografia de dinainte a merge la Ascot am primit peste 200 de likes si multumesc mult tuturor.
N-am avut niciodata la nicio postare atatea, chiar nu-mi vine sa cred.
Si chiar vorbeam cu o prietena care imi spunea: vai, ce bine arati, chiar si dupa doua sarcini. Eu am multumit frumos, dar apoi i-am spus realitatea.
In dimineata respectiva eram chioara de somn, nici nu vedeam pe unde calc. Noaptea nu dormisem decat vreo 4ore adunat pentru ca, copchilul cel mare a visat ceva si s-a trezit plangand pe la 1. Apoi s-a trezit si copchilul cel mic, pe care l-am adormit dupa vreo ora. Iar eu...pfff, gandindu-ma sa las toate lucrurile ok (ca deh, era prima data cand ii lasam o zi intreaga cu tata) mi-a pierit si ultima farama de somn. Asa ca am adormit mult dupa 4, pentru ca sa ma trezesc la 6.
Dimineata m-am machiat, dar nu-mi amintesc sa ma fi vazut cu adevarat in oglinda. Noroc si am apucat sa beau juma' de cafea, iar aerul racoros de afara m-a mai trezit nitel.
In autobuz m-a luat o durere de cap si o stare de voma de nu stiam cum ma chiama. Bine macar ca am stat singura, ca nici nu aveam chef de conversatii.
In timpul zilei mi-am mai revenit. Insa pe la pranz a aparut o alta problema: nu alaptasem deloc de pe la ora 5.
Eh, si sa vezi traznaie ca rochia era inchisa la gat si fermoarul pe o parte.
Asadar, m-am dus la baie si am inceput sa dau jos: palaria, cureaua si rochia...evident ca nu voiam sa o patez. Asa ca am mai detensionat un pic...situatia.
Pe la 4 iar am reluat procesul...maxim!
La intoarcere, pe autocar deja nu mai puteam...ma uitam lung pe geam si asteptam cu infrigurare sa vad ca scrie Innsworth. Zic bine, cu infrigurare pentru ca ma luase cu tremurat: nu stiu daca de la asta sau de la faptul ca eram fleasca la picioare de la atata ploaie.
Deci da, nu am fost chiar in forma, dar era ziua mea libera si trebuia sa profit de ea...si sa trag de mine sa fiu ok.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului