O dimineata obisnuita!

Incep cu inceputul...

Copchilul nr.2 se trezeste la 6 dimineata. Il alaptez, ii cant, iar ne mai invartim, iar ii cant...intr-un final adoarme. Ora 7.30.
Incerc sa ma strecor din pat cat de incet pot si...poc, dau cu genunchiul de patut. Injur de toate cele in gand, strang din dinti si rasuflu usurata ca nu s-a trezit copchilul.
Cobor la bucatarie si copchilul nr.1 energic tare ma informeaza cu gura pana la urechi ca a mancat ciocolata.
Eu buimaca nu intelegeam ce tot spune, credeam ca-si amintea nu stiu ce chestie. Il intreaba sotul care ciocolata.
"Cea de pe laptop!", spune el senin.
Si in secunda urmatoare imi amintesc ca venise postasul cu o monstra de Kit.kat pentru un sondaj. Fk! Acum ca a mancat ditamai batonul nu mai aveam ce sa fac, dar cum mai completez eu sondajul?
Pregatesc micul-dejun, hranesc copchilul nr.1, il schimb, il imbrac.
Se trezeste copchilul nr.2, spalat, schimbat. Incerc sa ma imbrac si eu cu ce prind din zbor de prin dulap. Noroc ca am spalat parul aseara si acum imi sta valvoi...incerc sa-l prind cumva.
8.43: cand sa ii dau haina copchilului nr.2 il miros...no, copchilul nr.2 facuse nr.2...ca sa ma exprim asa.
Dau haina jos, il duc la baie si reiau procesul: spalat, schimbat, imbracat.
Cand sa iesim din casa copchilul nr.1 nu vrea, ca sa-i citesc din nu stiu ce carte.
Ma lasi, suntem in intarziere si tu vrei citit acum.
Reusim sa iesim din casa: nr.1 cu bicicleya, nr.2 in carut. Cand sa iesim de pe strada nu mai vrea bicicleta, ca bate vantul. Oh...
Ma intorc, arunc bicicleta langa masina parcata pe trotuar si alerg sa il duc la gradinita.
Da, am intarziat 5minute.
Ajung acasa, imi pun de cafea si bag o masina la spalat.
E 9.45. Ziua abia incepe!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului