De ce nu am mai scris

Am fost intrebata zilele trecute de ce nu am mai scris? Nu stiu!
De foarte multe ori am deschis pagina, aveam idei, doar ca nu reuseam sa le scriu...pur si simplu!
Am perioade in care scriu, altele in care pur si simplu n-am nicio putere. Imi vin subiecte multe de scris, dar...
Dupa cum multi dintre voi stiti, ma feresc sa-mi exprim opiniile politice online si in ultima vreme au tot curs dezbaterile din domeniu.
A fost si vizita Papei, iarasi m-am ferit sa scriu despre subiect, desi am un mare respect pentru domnia sa.
Stiti ca este o vorba romaneasca: daca vrei sa-ti pastrezi prietenii, nu discuta despre politica si religie! 😅😅
In rest, cu de toate pentru toti!
Promit ca revin...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului