Prima data la Ascot Race

O sa incerc sa fiu cat mai succinta, sa nu ma pierd prea mult in detalii.
Ascot Race are o istorie lunga, nu o sa va povestesc aici, sunt multe informatii pe internet.
Prima zi insa este cea mai importanta. Este ziua in care insasi regina deschide oficial cursele, alaturi de alti membri ai casei regale. Pe de alta parte, gurile rele spun ca si consumatia de sampanie, proseco & stuff este semnificativa, asta ducand si la o crestere a pariurilor si a sumelor.
Mai multe date si informatii gasiti pe site-ul oficial.
Sa nu uit sa mentionez si faptul ca, pentru participare la eveniment exista un dress code. Nu te duci tu oricum, ca ti se pare costumatia mai "rasarita". Exista anumite reguli. Daca vreti sa cititi, le gasiti aici.
Buun!
Faptul ca noi (sotii de ofiteri) am participat intr-un grup mare (70 persoane) si ca venim de la baza Nato ne-au facut o reducere semnificativa. Adica am vazut pe site doua preturi: 37£ si 72 £. Eu am platit 37£, dar in astia a fost si inchirierea autocarului.
Inscrierea pe lista s-a facut inca din luna martie, plata biletelor in aprilie.

Ce mi-a placut?
Inafara de marea de palarii si rochii care mai de care mai posh (asta este cuvantul folosit cel mai des, = foarte elegant), care iti da intr-adevar o senzatie de alta era, mi-a placut organizarea.
Da! Totul iti da impresia ca a fost gandit pana la cel mai mic detaliu, nu le-a scapat nimic. De exemplu, gardurile de separare, sa nu te duci gramada peste formatia ce canta live (da, au si asa ceva) erau sub forma de gardut de gradina, un aspect placut si nu-ti dadea impresia de constrangere.
Un alt exemplu: anul acesta a fost mai ghinionist si a plouat aproape toata ziua ( mai putin cand a venit regina...da, nu radeti, exact asa a fost!). Insa organizatorii au fost pregatiti si au impartit pelerine de nailon gratis. Ah, aveau si pentru incaltaminte! Exact! Pacat ca nu m-am gandit sa fac o poza, pentru ca arata elegant. Nu va puteti imagina: un nailon sub forma de gheta pe care il incaltai peste pantofii tai super eleganti.
Baile...multe, nene, nu ca in alte parti sa stai la cozi. Daca doua persoane stateau la un capat si la celalalt, nu reuseau sa converseze, pentru ca nu auzeau.
Aveau scaune si mese pregatite atat langa curse, dar fara sa fie acoperite- evident, sa se vada, dar si spatii acoperite ca niste corturi imense, doar ca erau departe de curse.

Ce nu mi-a placut?
Vremea! Exact vreme de UK cu ploaie marunta, care nici nu se opreste, dar nici nu ploua tare.
Bine, pana la urma a fost ok ca nu a batut vantul.

A fost o zi lunga cu plecat de la 7 dimineata si ajuns acasa la 9 seara. Am pariat pe palaria reginei si am pierdut. Am pariat pe un cal (nu ca ma pricep, suna bine numele), evident, am pierdut.
Dar a fost amuzant!
Atmosfera este superba! Lumea este intr-o verva de nedescris, se bucura, chiuie cand pierd sau castiga, beau mult, danseaza desculti si aproape dezbracati (gen, in rochii scurte) in ploaie ca si cum n-ar fi.
Este o experienta foarte interesanta cu care nu te intalnesti decat daca vii aici.
Voi vedea anul viitor daca o sa mai am aceleasi ganduri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului