10 kg intr-o mana?

Mi-am amintit in seara asta de o mica discutie si m-am amuzat in sinea mea.
Dupa ce s-a nascut copchilul nr.1 mergeam la pediatru in fiecare luna. Asa e in Ro. Si,  cred ca prin luna a 4-a sau a 5-a ma plangeam eu asistentei ca e greu si mi-a rupt bratele (mai tarziu am descoperit sistemele de purtare).
La care ea imi spunea: sa vezi cum e cu doi, amandoi au 25 de kg. Eu ii zambesc dragut, dar imi mintea mea trag un bombanit: bine ca esti tu mai desteapta si poti cu amandoi odata. Ce sa-i faci? Ma rodea invidia. Plus ca, stiti voi cum este: problema mea e cea mai nasoala.
Buuun!
Trece timpul si ajung in situatia in care ma aflu in prezent: copchilul nr.1 are 13kg, al doilea 9kg jumate.
Si sa ma vezi pe mine urcand sau coborand scarile cu amandoi in brate de n-am nicio treaba.
Bine, e un fel de a spune, pentru ca cel putin odata pe saptamana ma viziteaza niste dureri de sciatica...daaar, se poate, dom'le.
Femeia a avut dreptate! Se poate cu amandoi...unul e inca bebelus, celalalt se alinta si se crede bebelus.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului