Astia nu-s cu toate oile acasa...

Am impresia ca unii oameni sunt batuti in cap. Le explici frumos o chestie, incerci din rasputeri sa-i faci sa inteleaga ce le spui si cand ai impresia ca totul e ok, revin cu intrebarea de la inceput. Si atunci ma si vad cu ochii cat cepele, cu fum iesit din urechi si neagra la fata...da, ca la desene animate.
Trag aer in piept, si incerc sa explic inca o data...pe degetele, sau cum spun eu:ca la blonde (fara nicio conotatie, si eu sunt blonda, dar la par).

Asa sunt astia care ma suna de la banca...da, azi m-a sunat o alta madame, careia i-am spus inca o data toata povestea de la Adam si Eva, si la sfarsit ma intreaba daca nu pot plati pana diseara. De data asta, recunosc, am ridicat tonul. I-am spus ca sper ca nu o sa ma sune tot personalul din banca in fiecare saptamana sa le spun povestea vietii mele...
Si imi mai venea sa spun: femeie, este ...., care parte nu intelegi din ce-ti spun. Nu am bani, nu am cum sa fac rost, nu ma mai imprumuta nimeni. Punct

Ma gandesc ca poate e un jos psihologic: ma suna, ma streseaza, si credi ei ca o sa platesc. (nu ca i-as crede de atata inteligenta, dar...) Deci, nu sunt rea-intentionata, pur si simplu nu am bani sa platesc diferenta de rata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului