Ultimele vesti legate de ...credit, rate, banca

Nu mai stiu daca v-am povestit despre solicitarea mea de reeasalonare a creditelor pe care le am, si nici n-am rabdare sa caut.
Deci, voi relua pe scurt.
Acum 2 luni si ceva am solicitat la banca o reesalonare pe 2 ani si speram sa-mi micsoreze rata astfel incat sa pot plati o perioada fara sa ma strang de gat. Buun. Am scris o declaratie pe propria raspundere in care argumentam solicitarea, am dus copie dupa CI si cartea de munca si alte cele. Mi se spune ca in maxim 30 zile voi fi contactata indiferent de raspuns. Dupa mai mult de 30 zile sunt sunata sa mai duc niste documente, ca "altfel dosarul dvs nu va intra in analiza". Imi venea sa spun, "dar pana acum unde a fost, in cosul de gunoi?".
Dupa alte 30 zile timp in care eu tot sun si insist sa mi se spuna ceva, sunt sunata si dupa ce cucoana respectiva imi insiruie o multime de cifre (noroc ca am notat repede pe agenda deschisa) ma intreaba daca sunt de acord. Hmmm? Pai cum sa fiu de acord daca nici macar nu-mi dau seama ce vrei sa-mi spui. Adica, tipa incepuse ca pt creditul X rata initiala de la...scade la... si rata lunara de la ...scade la..., si tot asa si pt al doilea credit.
I spun diplomat ca o sa analizez, o sa fac niste calcule si apoi decid. Era vineri la pranz.
Ma apuc si calculez, si ce sa vezi ei imi redusese (totalul banilor dati pe luna) de la 2500 lei la 2080 lei, adica cu 420 lei. In conditiile in care nu am cum sa dau mai mult de 1500 lei.
Revine luni, tot pe la pranz cu telefonul. Ii explic situatia, ii spun ca nu pot accepta oferta lor, dar daca se poate sa faca o reanaliza. Eu chiar nu am cum sa dau mai mult, oricat as vrea. Pe un ton inflexibil, imi spune ca e ultima oferta. (Si care au fost celelalte, ma intreb).
Marti a fost ziua scadenta. Azi ma suna, evident de la banca, sa ma intrebe cand am de gand sa pun diferenta de bani, adica de la 1500 lei la 2500 lei. Reiau explicatia de luni, ca am incercat reesalonare, ca nu am de unde sa dau...etc. La care dama de la celalat capat al firului imi spune ca ar fi bine sa platesc pana la sfarsitul saptamanii, ca altfel vor fi penalizari. Imi venea sa-i spun "sa mori tu, CREZI CA EU NU STIU?". Dar n-am avut cu cine si ce sa fac.
Drept urmare voi depune in contul bancii 1500 lei, chiar nu am de unde sa scot altii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului