O provocare...in PM

Consider ca cea mai mare provocare a mea a fost tocmai devenirea ca membru in cadrul acestei echipe. La inceput nu stiam prea multe despre aceasta activitate, nu cunosteam in detaliu ce presupune un management al unui proiect in adevaratul sens al cuvantului. Nici acum nu sunt la un nivel avansat, dar vreau sa invat cat mai multe.
Imi amintesc prima sedinta la care am participat, era pentru un proiect de constructii preluat de firma noastra inca din faza de proiectare. La aceasta sedinta participa si beneficiarul, iar eu am avut sarcina sa fac Minuta sedintei. Mi-a fost foarte greu, aveam impresia ca nu inteleg nimic din ce discutau, parca vorbeau in alta limba. In primele saptamani eram derutata, nu stiam daca vreau sa lucrez acolo, caci desi membrii echipei incercau sa ma ajute, simteam ca nu inteleg nimic si esuez. Dar, a fost o provocare pentru mine si mi-am asumat-o. Am mers mai departe, am continuat sa invat, atat de la colegi, cat si din carti.
Am ajuns sa coordonez cateva proiecte mai mici si sa ma dezvolt. Am ajuns sa-mi placa ceea ce fac, desi pregatirea mea initiala (facultate, studii postuniversitare) este total diferita.
Probabil ca toti ati avut un inceput, unii mai abrut, altii presarat cu flori, asa ca nu va plictisesc mai departe.

Va multumesc

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului