Creditul prima Casa...continuare

Eram eu fericita acum ceva vreme ca s-a semnat antecontractul de vanzare-cumparare...Hm...mi-a trecut.
De fapt cosmarul a inceput de miercuri, saptamana trecuta. Aflam din surse neoficiale ca plafonul pentru Prima Casa de la Raiffaisen s-au terminat. Si evident incepem cu telefoanele: prima data la agentia unde am depus dosarul, ei...nimic, ca totul se rezolva. Sun pe cineva din centrala bancii, care imi spune, tot neoficial, ca da, banii s-au terminat si ca cei carora le-a fost trimis dosarul la Fondul de Garantare mai au o sansa, restul nu. Incepe scandalul cu seful de agentie, cum ca el nu stie nimic, ca nu e adevarat si alte din astea.
Eu deja incep sa dau telefoane pe la BCR, eventual sa ne schimbam. Aflu joi ca la BCR ar mai fi cam 40 mil euro. Problema este ca trebuie s-o luan de la capat cu dosarul. Adica, nici macar evaluarea imobiliara si cea energetica nu poate fi luata in considerare, cum ca ei au alte grile. Sa mori de nervi! Cum adica, nu sunt aceleasi grile peste tot, nu trebuie sa fie acelasi tip de evaluare. Raspunsul:NU.
In fine, am zis ca ne ducem sa luam dosarul de la Raiffaissen si sa ne apucam sa-l facem la BCR.
Vineri aflam ca dosarul ar fi ajuns deja la fond. Evident, sun la Fond si da, mi se confirma ca a ajuns deja, ca totul este in regula.
Mai sunam si azi la fond si ni se spune ca totusi ei nu garanteaza ca atunci cand se va intoarce dosarul in banca mai sunt bani. Mai am un pic si fac ulcer la stomac de atatia nervi.
Si da, abia azi a aparut oficial informatia in presa cum ca nu mai sunt bani, dar ca ei au o alta oferta la fel de interesanta. Sa mori tu? Cum sa fie la fel de interesanta? Adica prin programul Prima Casa garanteaza si statul, ca de asta s-a lansat. Cum poti sa vii tu, banca, si sa-mi spui ca e similar si sa te mai si cred pe cuvant.
Deocamdata, nu mai putem sa facem nimic pana vineri cand pleaca de la fond. Asteptam pe luni, o decizie oricare ar fi ea. Nu pot sa zic decat sa ne ajute cel de sus sa rezolvam, nu de alta dar in caz contrar pierdem 3250 euro si nu mai punem la socoteala stres si timp pierdut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare